Office Gym...


Streso valdymas

Mindfulness

Mindfulness – dėmesingu įsisąmoninimu grįstas šiuolaikiškiausias streso ir konfliktų valdymo būdas.
Jums siūlome:

• IŠKLAUSYTI PRISTATYMO IR SUSIPAŽINIMO SU MINDFULNESS PASKAITĄ
• REGULIARIUS MEDITACIOS UŽSIĖMIMUS SU MOKYTOJA (REKOMENDUOJAMA BENT PO 1 VAL. PER SAVAITĘ)
• IŠVAŽIUOJAMĄJĮ SEMINARĄ
Ši prieš 40 metų sukurta programa šiuo metu taikoma visame pasaulyje. Jos įtaka mažinant stresą, bendraujant ir sprendžiant konfliktus įrodyta gausybe mokslinių tyrimų, jos mokosi įvairių profesijų atstovai - nuo karių, mokytojų, gydytojų iki... britų parlamentarų. Didžiausiose pasaulio korporacijose, tokiose kaip Google, Facebook, Nike, LinkedIn, General Mills ir kt. mindfulness tapo tradicija.
Skatina vystytį požiūrį į organizaciją ne kaip į automatinį mechanizmą, bet į sudėtingais saitais tarpusavyje susijusį gyvą organizmą;
Padeda ugdyti „minkštąsias“ kompetencijas - žmogaus mąstymo ir elgesio būdus, t.y. asmenybės bruožus, nuostatas, polinkius, bendravimo stilių, lyderiavimo polinkį ir stilių, ir pan.;
Padeda suvienyti komandą, susaisto ją vertybiniais saitais ir smarkiai didina žmonių įsitraukimą;
Daugelis verslo žmonių Mindfulness kultūrą atranda ieškodami naujų veikimo būdų kintančiame pasaulyje ir suprasdami, kad, norint išlikti konkurencingu aplinkoje, kurioje visas mechanines funkcijas perima robotai, žmonėms reikia įvaldyti kur kas subtilesnius veikimo instrumentus nei iki šiol;
Nauja galimybė verslui ir įvairioms organizacijoms, leidžianti įgyvendinti užsibrėžtus tikslus ir siekti planuojamų rezultatų.



SRITYS, KURIOSE MINDFULNESS LABIAUSIAI PADEDA ORGANIZACIJOSE:

DĖMESINGUMAS

Daugiau įsisąmoninantys/dėmesingesni darbuotojai rečiau patiria perdegimo sindromą.

LYDERYSTĖ IR STRATEGINIS MĄSTYMAS

Didesnis vadovo įsisamoninimas/dėmesingumas mažina patiriamą nerimą, depresiją ir neigiamas emocijas.

SAVĘS VALDYMAS

Padeda efektyviau naudoti darbuotojų protinius ir emocinius organizmo resursus problemų sprendimui, sprendimų priėmimui.

TARPASMENINIAI RYŠIAI

Padeda gerinti santykius su kolegomis, lengviau reaguoti į potencialiai nemalonias patirtis.

EFEKTYVUMAS

Padeda gerinti darbingumą, didinti organizacijos konkurencingumą.

GERBŪVIO JAUSMAS

Padeda gerinti darbingumą, sumažinti stresą savo veikloje ir labiau mėgautis gyvenimu, stipriau susijungti su savimi pačiu, aplinkiniais žmonėmis ir pasauliu.




Galimos informacinio-patyriminio seminaro temos ir struktūra:

Pagal tai, kiek turite laiko ir kitų resursų, įvertinę jūsų lūkesčius, parinksime labiausiai tinkamą variantą. Per vienos ar dviejų dienų išvažiuojamuosius seminarus išgvildenama daugybė aktualių temų, rytinės Mindfulness jogos ir kitų praktikų metu sprendžiamos kylančios problemos bei siekiama kitų seminaro tikslų. Tačiau 2-3 val. trukmės seminaras taip pat labai tinkamas mūsų metodikos, praktikos pristatymui ir patyrimui, kas tai yra ir kaip veikia.
Kas tai yra? Kodėl tai tapo tradicija didžiausio pasaulio koorporacijose, tokiose kaip Google, Facebook , Nike, LinkedIn, General Mills ir kt?
Lyderiai apie mindfulness
Strateginis sąmoningumas. Kas tai yra? Asmeninis sąmoningumo testas
Pagrindinės metodikos
Pagrindas - dėmesio valdymas ir realybės įsisąmoninimas. Ar lengva?
Praktika ir įžvalgos

Žinios apie mindfulness keičia požiūrį, o praktikos keičia gyvenimą
Tai patyriminis mokymasis, todėl svarbu skirti laiko praktikoms tam, kad susiformuotų reikiami įpročiai - 4, 6, 8 užsiėmimus, trunkančius 1 - 3 val., susitinkant kartą per savaitę. Kasdien namų darbams skiriant bent po 20 min., galima tikėtis rezultatų jau po keleto savaičių (pokyčiai smegenyse pradedami fiksuoti po 1,5 val., tačiau įpročiai tampa savastim po 8 savaičių, o pasikeitusi būsena jaučiama ir po keleto savaičių). Teorinę medžiagą ir garso įrašus namų darbams (o ir visam likusiam gyvenimui) taip pat gaunate kartu su mokymais.

Joga

Tai savęs pažinimo būdas, kuris prasideda kūno, o baigiasi dvasios tobulinimu. Kai įsitraukiate į jogą, ji ima reikšti daug daugiau, negu tai, ką darote ant kilimėlio - ji skverbiasi į jūsų mąstymo būdą ir daro įtaką bendravimui su kitais.

Joga yra labai naudingas užsiėmimas: pirma, jūsų kūnas bus lieknas ir lankstus. Tai fizinis aspektas. Ne mažiau svarbus dvasinis ir jausminis: joga padeda atsikratyti įtampos ir nuraminti „šokinėjančią beždžionėlę“ – protą, kuris nuolat šokinėja nuo vienos problemos prie kitos. Joga – vienas iš geriausių įtampos, milžiniško sveikatos priešo, priešnuodžių. Manoma, kad skubančio žmogaus smegenyse per parą kyla 40–70 tūkstančių minčių, o realiai jam tereikia vos kelių tūkstančių.
Joga taip pat padeda didinti ištvermę, kūno lankstumą, mankština sąnarius, raiščius, padeda atsikratyti antsvorio, gerina kraujotaką, virškinimo, kvėpavimo sistemų darbą, lavina susitelkimo ir meditacijos įgūdžius – o tai savaime stabdo senėjimą. Asanos (šis žodis reiškia tvirtą pozą) veikia visą kūną ir svarbiausius jos akupunktūrinius taškus – manoma, kad tai, kartu su kitais jogos elementais, didina nervinės energijos (vadinamosios pranos) srautą, o jo suvaldymas gali išgydyti nuo daugybės ligų. Tačiau joga yra lėtas procesas, todėl tiems, kurie siekia greito rezultato, ji gali nepatikti.