Office Gym...

Ką privalome žinoti apie fizinį aktyvumą?

"Ką privalome žinoti apie fizinį aktyvumą?" Prof. A. Skurvydas


Ką sako naujausi moksliniai tyrimai apie fizinio aktyvumo poreikį žmogaus organizmui. Profesorius labai paprastai pristato naujausių mokslinių tyrimu rezultatus ir pateikia svarbiausias mokslu grįstas rekomendacijas.

Kaip suvaldyti stresą?

"Kaip suvaldyti stresą ir pagerinti gyvenimo kokybę?"


Mindfulness. Ši prieš 40 metų sukurta programa šiuo metu taikoma visame pasaulyje. Jos įtaka mažinant stresą, bendraujant ir sprendžiant konfliktus įrodyta gausybe mokslinių tyrimų ir jos mokosi įvairių profesijų atstovai - nuo karių, mokytojų, gydytojų iki... britų parlamentarų. Didžiausiose pasaulio korporacijose, tokiose kaip Google, Facebook , Nike, LinkedIn, General Mills ir kt. mindfulness jau tapo tradicija.

Sveika mityba

Nustatyta, kad žmogaus sveikata 40–60 proc. priklauso nuo jo gyvensenos, 30–40 proc. – nuo aplinkos, 10–15 proc. – nuo paveldėjimo ir tik 8–10 proc. – nuo sveikatos apsaugos.

Pagrindiniai sveikos mitybos principai:

Saikingumas. Net ir būtina maisto medžiaga, jeigu jos vartojama per daug, yra kenksminga sveikatai.
Įvairumas. Reikia valgyti kuo įvairesnį maistą, nes su maistu organizmas gauna apie 40 įvairiausių maistinių medžiagų.
Subalansavimas. Mitybos subalansavimas – tai tinkamas baltymų, riebalų, angliavandenių, vitaminų, mineralinių medžiagų santykis.

Kaip išlikti sveikam?

„Kaip išlikti sveikam dirbant sėdimą darbą.“


Paskaita apie judėjimo įtaką vidaus organams, sąnariams ir centrinei nervų sistemai. Kalbėsime apie ilgalaikio sėdėjimo keliamus sveikatos sutrikimus ir būdus, kaip jų išvengti.

Kaip sureguliuoti darbo vietą, kad ji būtų palanki sveikatai?


Kineziterapeutas pasidalins svarbiausiomis žiniomis kaip sureguliuoti darbo vietą, kad ji sveikatai būtų kuo palankesnė, suteiks žinias ko reiktų vengti ir pasidalins idėjomis kaip paįvairinti sėdėjimą.

Diafragma

„Diafragma – kelias į sveikatą.“

Gera diafragmos veikla yra begalo svarbi mūsų sveikatai ir gerai savijautai. Tai yra pats giliausias sąmoningai kontroliuotinas raumuo mūsų kūne ir pagrindinis kvėpuojamasis raumuo, taip pat kaip širdis, jis niekada nesustoja dirbti. Nuo jo priklauso kvėpavimo efektyvumas, laikysena ir aplink esančių gyvybiškai svarbių organų - plaučių, širdies, kepenų, skrandžio, inkstų, žarnyno - funkcija.
Seminaro metu susipažinsime:

Anatominė Diafragmos topografija. Kurioje vietoje ji yra;
Diafragmos struktūra. Kodėl tai giliausias raumuo ir vienintelis toks mūsų kūne;
Diafragmos funkcija. Kokią įtaką jos darnus ar sutrikęs darbas, turi žmogaus sveikatai ir darbo efektyvumui;
Kodėl sėdimas darbas ir ilgos statinės pozicijos neigiamai veikia diafragmos sveikatą;
Apažinkime tiesioginę sąsają tarp diafragmos ir mūsų psicho-emocinės būklės;
Priemonės, skirtos atpažinti diafragmos darbo nepakankamumą ir pagerinti diafragmos funkcionalumą. Pratimai, pozicijos ir jų atlikimas.